Was I invading in on your secrets?

 SANDRA SLYDAL! Jag älskar dig<3

usssch, jag är så dålig på att blogga känner jag.. Jag har bara inte tid till det just nu. Men jag ska skärpa mig och blogga oftare!

Iallafall, så helgen var rätt misslyckad.. Eller nej, inte fredagen. Den var skitkul :) med tjejorna!! Men lördagen däremot blev lite sämre. Kul umgänge, men mindre bra händelser på kvällen .. Sandra kom hem till mig så förfestade vi litegrann.. Sen drog vi ner på stan och mötte upp Niklas, Emelie, Linus och Olle :) Kul att träffa er!! Sen hittade vi ingen fest, så vi gick bara fram och tillbaka överallt.. menmen, det tar vi igen nu i helgen ist ;)

Söndagen blev mysss..
fotboll, fotboll, fotboll!!!
Manchester United - Chelsea, 2 - 0 :D wwwei.. Riktigt skönt..

På måndagen blev det plugggg, pluggg och pluggg!
Hade nämligen matteprov dagen efter ..

Tisdagen blev stressig.. Först matteprov på morgonen, det gick faktisktt helt okej tror jag.. Hoppas jag får G iaf !! annars blir jag arg!! Sen var det Småföretagande A som gällde.. Lektionen med nötterna. haha, fyfan va vi bråka om provdatumet! hahaha Anna Wiman, vad finns det att säga om dig :D hahahaha ägande! Sen var det fort ut till hälla och köpa jackan :D:D:D:D:D!! Sen var det hem igen och gå över till grannarna och vara barnvakt igen :) Det gick skitbra med tvillingarna den här gången :D

Idag var jag leeeeedig!! Åkte till läkaren först, som hade blandat ihop massa tider, så inte fan fick jag kolla min fot!!! Sen drog vi till polisen, där jag fixade nytt pass.. herregud säger jag bara, fulaste kortet ever!! aja, skitsamma.. Sen åkte vi till VSK BANDY kansliet, skulle köpa säsongskort till någon av pappas kompisar. haha fyfan arenan blir naaaaaaajs! gick in i arenan och grejer :D haha.. fett nice ^^

På fredag blir det fessst tt tt!! :D med Alex, Sandra, Niklas m.fl :D niiiice ^^

Over and out!!

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }