No need to feel what you can't avoid.



Nu sitter jag här och har just städat rummet samt. bäddat fram madrasser till nötterna som kommer hit snart. Vi ska nämligen ha tjejkväll hos mig ikväll. Med matlagning, film tittande, singstar&buzz spelade och bara myssss :) Det blir jag, Sandra, Emelie, Anna och Sofie! Jenny svek oss ni vet.. menmen, vi klarar oss nog bra ändå!

Idag var det en helt vanlig dag i skolan.. Med först Natur på morgonen(riktigt kul med natur just nu faktiskt), sen Svenska(där skulle vi läsa högt ur någon pjäs från typ Antiken.. Jag ägde ju iallafall på att läsa, vilket alla i min klass kan hålla med om :) haha.. Sen blev det foto på eftermiddagen, vi framkallade våra bilder vi tagit under helgen.. Sofia och Emelie lyckades ju inte precis så bra från början, haha gjorde lite fel så att ni förstörde era bilder.. Men jag hoppas dom funkade för er iallafall! Niklas, Olle och Carro gjorde också lite fel här och där ;) haha, bara jag och sandra som lyckades felfritt! fan va bra vi är! haha..

Igår i skolan hade vi redovisning i Historia. Tycker att det gick rätt bra faktiskt! Jag tvingade mig själv till skolan igår, bara för redovisningen.. kunde inte prata så bra på morgonen, men rösten blev bättre mot eftermiddagen.. Sen tog jag och sandra bussen hem till mig.. Vi gjorde inget spec. låg och kollade på TV bara :) myss..

Yess, well nu måste jag kila. snart kommer idioterna :) haha. så ska vi gå ner till ica och shopppa! nivet, annas hem..

Over and out!



70 dagar kvar nu!


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }