'Cause the heart never lies

Jaha, så nu är man medlem här!
förstår inte riktigt allting såhär nu till en början, men det kommer väl..


Just nu sitter jag hemma och är sjuk, och inte har jag min syster vid min sida heller! hon dissade mig för att umgås med malin och cajsa, I guess?
Så det blev att kolla på so you think you can dance helt ensam då! men nejnej, jag klarade mig.. Idol startade idag också, så nu är mitt liv nästan helt fulländat! Det ända man väntar på just nu är ju då Tunisien 31/10, och sist men absolut inte minst - MCFLY konserten 1 dec i Sheffield, UK! bara 88 dagar kvar nu, tiden går fort. Jag kommer ihåg när vi började räkna ner, då var det någonting på 200 dagar kvar. och nu är det ynka 88 dagar kvar. 1 december kommer definitivt bli den bästa dagen i mitt liv so far! Hela dagen är så gott som planerad redan, blir först en tripp in till Manchester för att en viss JAG måste se Old Trafford när jag är där! (ett stort MÅSTE).. sen blir de väl att kika runt lite i Manchester och så, sen tillbaka till Sheffield där de blir McFly! herregud, jag ryser bara jag tänker på det!


De senaste 4 dagarna har jag tydligen blivit ett stort hiphop fan också!
Eller ja, hiphop och hiphop.. Mer utav Timbaland fan tror jag nog! Jag älskar allt han gör, hans musik, hans röst. allting. Jag antar att det kom sig efter att man lyssnat sönder The Way I Are & Apologize! Eller inte lyssnat sönder, för det går inte. Dom två låtarna vet jag redan nu att jag aldrig kommer tröttna på! Dom låtarna tar sig nästan upp i McFly-nivå! Och då är det stort ska jag säga er!


Jag är självklart också väldigt nöjd över Djurgårdens insats i går mot Helsingborgs if! En vinst med 4 - 1, med två mål av den otrolige Thiago Quirino da Silva!! Skönt att se han i form.. Också väldigt skönt att Manchester United vann över Sunderland, lite skakis.. 1 - 0 vinst med mål av Louis Saha! Skönt att ha dig tillbaka Saha! Målet kom inte förns i 72:a minuten, så lite rädd var man! Men målet kom tillslut och Manchester United är uppe på en 8:onde plats. I helgen är det Everton som väntar. Ett taggad och ett otroligt bra lag, som änsålänge visat god form. Men Manchester United, med Ronaldo med i truppen igen (tillbaka efter en tre matchers avstängning), kommer vara mer taggat än någonsin. Och jag tror att Ronaldo är sugen på att få in ett mål, efter 3 matcher utan spel! Det kommer bli intressant!


Jag är också ett väldigt stort Fernando Torres fan! Har varit det X antal år nu också!
Självklart blev man besviken när han gick från Atletico Madrid(Favorit laget i La Liga) till Liverpool, som är Manchester United's stora konkurrent! Men det var smällar man fick ta och move on.. Jag är nu väldigt insatt i hur det går på Liverpool också, pga av Torres så klart! En otroligt nice vinst med 6 - 0 hemma mot Derby.. Två härliga mål av Fernando Torres, två av Xabi Alonso,ett av Ryan Babel samt ett av Voronin!
Okej nog snackat om fotboll!


I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait..
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say..

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjena matilda ;) ja ska bli en trogen läsare av din blogg haha!

2007-09-05 @ 13:36:50
Postat av: arman

haha rolig blogg matilda en trogen läsare det e jag :p eller kmr bli eftersom du inte har haft den så länge haha men mne :P

2007-09-05 @ 18:31:38
Postat av: Matilda

Haha så bra arman! men försök att lista ut lite av musik grejerna på det andra inlägget :D

2007-09-05 @ 18:56:55
URL: http://matildalandenberg.blogg.se
Postat av: Cajsa

86 freakin' dagar kvar! Helt stört! Vi får snart crasha någons hus (Malins) för att ha en McFly-kväll! Eller så hänger vi helt enkelt i Malin och Emelies nya lägenhet (blivande/kanske/någon gång i framtiden/möjligtvis/förhoppningsvis-lägenhet) Ha, iaf...vi får ses ngn dag ju!

2007-09-05 @ 23:09:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Matilda

Ja, herregud 86 dagar kvar! det kommer gå stört fort! Haha, ja jag har ju varit i varken ditt eller Malins hus ju! Haha, eller hur!

2007-09-06 @ 13:11:34
URL: http://matildalandenberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Du borde bli sportkommentator, eller snarare fotbollskommentator ;P haha

2007-09-17 @ 15:15:51
Postat av: matilda

hahahah iknow ;)

2007-09-17 @ 15:42:36
URL: http://matildalandenberg.blogg.se

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }