b-b-but I'm the one he wants!!

Jadu, idag var vi med klassen på Asköviken! Shit, aldrig mer säger jag bara.. Vi GICK nästan 3 timmar i sträck, i skogen! Ja, det säger väll allt om den här dagen? Herregud, jätte jobbigt.. Vi åkte dit vid halv 9 och kom hem vid halv 4! feting läääänge ..

Idag ska jag bara sova, sova och kolla på Skins :D weeei!!
Imorgon ska jag först ner på stan med Sandra, ska väll kolla runt lite.. Och kolla om jag har fått mitt studiebidrag, ska också hämta ut min lön och grejer.. Sen ska vi hem till Sandra och färga våra hår (Jag ska färga sandras hår, första gången jag någonsin färgar) haha, undra hur de går :D Ska bli mysss, sen blir de fixxx och förfest. sen drar vi vidare på feeessstt ttt tt!! Med Alexandra, Emelie, Niklas, Emelie N och Alen! Ska bli naajs!

Nej, nu har mamma och pappa kommit hem med maaat! Så nu ska jag kila upp och käka..
Kanske skriver lite mer senare ikväll..

tjarrrrå

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }