You've got a friend

Okej sluta påminna mig om att jag är dålig på att skriva. Men när jag prioriterar så är inte bloggen de viktigaste. Ja, faktiskt så kommer Sims innan de ;)

Jaja.. Ska väll förklara på ett snabbt och bra sätt hur jag har haft det sedan sist.
Jag har ju som sagt varit på Mcdonalds intervju och jag kom ju vidare till en andra intervju, och den gick jättte bra verkligen! Dagen efter fick jag reda på att jag hade kommit vidare till en tredje intervju. Den var jag på igår, men det gick nog inte så bra. Tror tyvärr inte att jag får jobb :/ Jag som verkligen behöver ett jobb just nu. Ska ju åka bort så mycket. Eftersom att jag åker till Tunisien om 13 dagar! Herregud, mindre än 2 veckor!!! Ska bli den bästa semestern tillsammans med Familjen Larsson! Men inget kommer kunna slå England om 43 dagar!!!! För det kommer bli svårslaget, eftersom jag kommer få uppleva de två bästa sakerna som finns! Vilket är MCFLY & MANCHESTER UNITED! Eller ja, lite halvt.. Eftersom att vi inte ska se någon match, men vi ska iallafall se Old Trafford, och köpa massssor med tröjor, overaller m.m.. Ska bli så härligt. Vilken känsla att stå inne i den officiella Manchester United shopen! Ska bli så coolt. Men usch nu kommer jag ifrån Mcfly! herregud, det kommer bli bästa konsertern någonsin!! Okej, slut tjatat om det!


VI LYCKADES FÅ BILJETTER TILL MELODIFESTIVALEN I VÄSTERÅS!!!!!!

Ellerja, syrran lyckades köpa dom! Dom tog slut på 8 min, och vi lyckades få 8 st :D

Så nu blir det vi + familjen Larsson på melodifestivalen! fyfan va kul vi kommer ha!!



På lördag blir det feeeeeeeest! Ska bli så sjukt kul. Hoppas verkligen att de blir en lyckad kväll :) Ser verkligen fram emot lördag. Kommer få presenter och så får jag träffa alla mina älskade vänner! Vissa man inte träffat på ett tag. Så det ska bli jätte kul :) Och på tisdag 23/10 så är det min födelsedag! Så kommer jag få mer presenter :D haha, eller ja, bara pengar tror jag för de är de ända jag önskat mig förutom High school musical, sing it! haha, och jag tror nog att jag kommer få de ;)

Jaja, nu ska jag kolla på Skins igen :) Sen i natt blir det hockeeey! Detroit - San José :D woho, äntligen lite hockey igen!

Hörs väll imorgon, eller efter the paarrtyyy!

image19


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }