Some people hide

Nu har helgen gått och jag blev sjuk!

Fredags - Mådde jätte dåligt, men pallrade mig till skolan iallafall.. Låååång och tråkig dag!
På kvällen åkte jag iallafall hem och sov! Sen kom syrran, Malin, Cajsa, Isabell och Josefin hem till oss! Då följde jag med på bio med dom! Vi gick på Stardust. Skit bra film!!!! Efter det åkte vi bara hem och kollade på massa McFly grejer på youtube ;D skitkul! Vi hörde också McFly's cover på Rihanna's Umbrella! Herregud säger jag bara. Den är bättre än orginalet. jag döööör!

Lördag - Jag vaknade och mådde sämre än någonsin! Hade absolut ingen röst. Och vi som hade tänkt sjunga singstar med nya roliga skivor då! Så jag fick sitta och titta på bara :( menmen, får ta igen det senare.. Jag kollade också på fotboll!! Manchester United - Wigan, 4 - 0 :D Två mål av the one and only Cristiano Ronaldo! Samt 1 mål av Tevez och ett mål av ROOOONEY! weeei.
På kvällen runt kl 7 så åkte jag och mamma till läkaren för att hämta ut medicin till mig. Usch, äckligaste biverkningarna från medicinen :( Sen på kvällen gjorde jag absolut ingenting, satt hemma och häckade..

Söndag - En slappardag till, gjorde ingenting.. Förutom att jag kollade lite på Liverpoo - Tottenham, 2 - 2.. Fan, det går inge bra för Liverpool just nu.. Men frälsaren i 92;a minuten var då TORRRES!! Han gjorde 2 - 2 målet i 92:a minuten! wiho!! När syrran kom hem från jobbet så gick vi ut och så tog jag kort på henne för en uppgift i skolan. Riktigt kul! Jag läste också ut 7;e Gossip girl boken!! Eh, Kan någon bli klar med dom så jag kan få prata med någon om den?!?!

Måndag - Idag var jag och mamma hemma från skolan och jobbet.. skööönt, men mindre kul att vara sjuk.
Lirade sims hela daagen lång!

Idag - Jadu, sjuk idag igen. Men jag mådde tillräckligt bra för att kunna åka på Jobbintervju på Mcdonalds! Det gick helt okej. Blev kallad till en andra intervju, som jag ska på på donken på Stenby på söndag kl 10.45! Håll tummarna för mig då! Sen gick jag runt ett tag med mamma på stan, fick ett par nya skor från Vagabond! :D Jättte nöjd blev jag!


Allmänt:

Jag har kommit på nu att jag måste klippa mig snart! Mitt hår är en katastrof just nu..
Nästa onsdag ska jag och Sandra på stan och handla massa grejer till min fest :) ska bli skit kul! Men innan det ska hon städa i VGF hallen, vilket innebär att jag ska dit när hon är där och hoppa studsmatta!! woho, VGF hallen för oss själva :D haha.
Och ni som vet att ni är bjudna på min fest, säg gärna till om ni kan komma eller inte ;) vore bra att veta!


/Matilda


53 dagar kvar!!

image18


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }