I always needed time on my own

 Nu är det officiellt.. Jag är KÄR i Dougie Poynter!



Idag hade vi prov i Naturkunskap A, om Ekologi! Vet inte riktigt hur det gick, hoppas jag klarar G iallafall..
Vi fick också tillbaka våra geografi prov idag!!!! Jag fick mitt andra MVG på Tvär :D wei! 64 av 69p.
Idag ska jag inte göra någonting förutom att frossa halstabletter och kolla på Skins!

Igår - Vi var lediga igår eftersom att det var Onsdag, vilket är vår lediga dag från skolan!
Så först åkte jag med pappa till Eriksborg och röntgade min fot hos läkaren. Efter det hämtade vi upp Sandra och tog oss ner på stan. Jag och Sandra mötte upp Vera, sen satte vi oss på Spicy och åt lunch. Träffade Jocke på Spicy också :) Sen gick vi bara runt ett tag, träffade på Evelina också. Det var trevligt :)
Sen tog jag och Sandra bussen hem för att planera min födelsedagsfest! Det gick bara finfint.. Sen gottade vi i oss massor med godis! mums.


Ja, det var väl det jag hade att dela med mig av!



- 58 dagar kvar! -

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha xD

2007-10-10 @ 22:26:00
Postat av: arman

haha ja du har blivit fett duktig nu ju :p mvg o allt haha :P

2007-10-30 @ 20:13:28

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }